Hey Gæst, Login eller Opret en bruger
· Forside
· Klanens Historie
· Medlemmer
· Teamspeak Regler
· Server Regler
· Søg om try
· Debatforum
· FAQ
· Downloads
· Links
· Kontakt siden

· Gæster online: 3

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 476
· Nyeste bruger: bLasT

· Fallaffel01:50:53
· KonataDk05:08:16
· Mizuno06:11:43
· TrainDEVIL21:52:31
· feat 1 dag
· BlackSwan 1 dag
· Nissen 1 dag
· Norskahund 2 dage
· Chunin 2 dage
· koxie 2 dage

Nyeste emne
· vildeste grafikkort
· ClapSte'R? Back..?
· CS Crash 24/7
· Hilsen fra en gammel...
· Sjov lille leg :)
Mest aktive emner
Ingen emner oprettet

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Vikings-ffa » Vikings » Server
 Udskriv debat
Info fra en gammel kending.
StonerSkillz
Jeg ser at i endelig har fået jeres server op igen efter 21 dages nede tid, virkelig godt arbejde, det klarede i fandme hurtigt... Eller noget.

Hvis i vil have jeres server skal blive ved med at køre som den skal, så er der nogle få ting i lige skal have i orden først.

1. Fjerne alle de plugins fra serveren som jeg har lavet, dette indebære slaylosers og kun pistol ved +30, aner ikke om der er andre, men det ved i jo selv, og selvfølgelig bliver der checket op på det. Smile De andre som fx connect til teamspeak plugin'et og lign som jeg ikke har lavet men kun ændret, må i selvfølgelig godt blive ved med at bruge.

2. Fjerne credits i bunden af wc3 stats siden, eller give mig mine credits tilbage, da Konata åbenbart har valgt at ændre i mine filer.
http://vikings-ff.../wc3stats/

3. Roskilde skal enten unbannes helt, eller også skal hans ban grund laves om til uønsket.
- Er godt klar over at jeres banliste er nede pt, da Roskilde ikke er banned lige nu, men så snart den kommer op skal dette gøres.

Når disse 3 ting er opfyldt så lader jeg jer være, også får i lov at passe jer selv, ikke et sekund før.

I kan derimod også vælge at ignore dette, og tro / håbe at i nu kan holde mig ude grundet alle jeres nye sikkerheds opdateringer, men personligt ville jeg nok ikke satse mine penge på det.

I har indtil Fredag kl 18.00 - I kan skrive i denne tråd når det er ordnet, også vil der blive checket op på det.

- Skulle i vælge at flytte eller slette tråden ser jeg det som om at i ignore dette, også stopper tiden fra det øjeblik jeg har fundet ud af det.

Mvh.

Fallaffel
Turtle sex!
Who the HELL do you think i AM!?!

Blazeflack
Drama?

/popkorn

http://aegis-guild.dk
oldman
Hej Haras, Du må da have total korslutning i din lille hjerne. Måske du skulle få dine venner til at gangbange dig igen så du kan blive mere rolig.
Personligt vil jeg heller have server er nede end at falde på knæ for dig, men gør som du vil vis os din power din lille smølf
Redigeret af oldman d. 20-07-2012 11:49

Zeigo
Velkommen på rød stue i din nye børnehave. Jeg håber du falder godt til her hvor du i realiteten hører til - jeg er spændt på om du nogensinde kommer videre, eller om du stadig er på der stadie i livet når du bliver ældre.

Det er godt nok utroligt at man skal synke så lavt, og at du skal gøre forskel.. Da face spillede i vikings mente i at han skulle banens for cheat trods i ikke havde nogle beviser der viste 100% at han havde cheat - men når det er din spion nummer et, gælder denne regel tilsyneladende ikke ;-)

- men jeg synes nu alt det arbejde du lavede FOR og TIL os er dejligt - og jeg nyder godt af VORES ting på serveren.
ZeiGo - coCL

BlackSwan
Face var jo en tydelig cheater, der bare havde forstand på at skjule det til det punkt at man ikke var 100 % sikker. Han endte jo så også med at blive banned for WH da han ikke kunne holde den kørende længere med at skjule det. Men Zeigo, i valgte jo så heller ikke at banne Face da der var manglende beviser pga de regler i har i Vikings. Roskildes ban er også uden beviser, da det er påstand mod påstand. Jeg tvivler ikke på Iceman er i stand til at spotte cheater, men ham og Roskilde har meget en intern kamp imod hinanden af grunde jeg ikke kednder. Skulle Roskildes ban holde stik burde Iceman have taget en demo imens han satte luciamodellen ind så andre, cheatspottere og evt andre Vikings, kunne være enige i hans bedømmelse. I har ALTID gået meget på i at regler er regler og beviser SKAL der være. Jeg er egentlig lidt ligeglad med om Roskilde er banned eller ej, vi er hverken bedste venner eller fjender så det rager mig langsomt, men det jeg ikke forstår er at i kan se igennem fingre med at Iceman banner en person, som han i forvejen har noget imod, så det kunne sagtens bare være et hævntogt imod Roskilde (no offense Iceman, men man må se på det med neutrale øjne, og med dem ser det ikke helt rigtigt ud.

Sorry for en smule offtopic, men Zeigo bragte den selv op!

Zeigo
Jeg tænker nu også mere med hensyn til det dobbeltmoralske i det.
Da det var face måtte vi iflg. Haras gerne banne ham for WH, trods ingen beviser. Når det er Roskilde og der ikke er nogle beviser, så må vi ikke? Kan du se ligheden?

Personligt har jeg ikke noget imod Roskilde overhovedet, men det er meget modsigende!
ZeiGo - coCL

BlackSwan
Ja kan jeg sagtens se, men ligeledes om Haras synes det er okay eller ej, har i (efter hvad jeg husker) altid haft den holdning/regel i Vikings at der ikke måtte bannes for WH eller andet cheat medmindre der var en demo der kunne bakke det op, medmindre idioten fiser rundt med speedhack selvfølgelig.

oldman
ha ha ha ha Haras du er jo til GRIN ikke engang en simpel tidsplan kan du overholde det er nu Lørdag , det viser bare man ikke kan stole på dig , håber dine venner snart indser det

oldman
Blackswan hvad vi gør ved Vikings member er en anden sag iøvrigt mener jeg ikke Face blev bannet for WH men for at være uønsket. Men en ting er sikkert vi lader ikke andre styre hvem vi banner og for hvad. Du ved jo som eks cheater hvor nemt det er at snyde demo, scanner mm
Hvis det stod til mig så blev alle der har noget med Haras bannet for WH. Det ville jeg da ikke sove dårligt over, idet Haras ved hvordan man cheater og måske har lært nogle af gangbangerne i inderkredsen et par tricks
********Vores server vores regler*********
Grunden til vi gik så meget op i at reglerne blev fuldt var jo at vi har member af anticheat men da det er dødt kan vi banne for WH i flæk hvis vi ønsker det.
Redigeret af oldman d. 21-07-2012 00:55

Zeigo
Og hvis vi skal skære det ud i pap for dig Haras, så bruger vi INTET der er DIT på vores server.
Vi bruger INTET du har nogen form for rettigheder over, eftersom du lavede det til os på vores server.

Fakta er at du lavede alle disse ændringer til os da du var i vikings- de lå på vores server, ergo må det også være vores, og ikke dit. At du så vælger at være så "voksen" og slette det da i tøsesure smutter ud af vikings, og vi tager backup af det der var før, gør bestemt ikke at vi har taget noget af dit arbejde Wink

Tværtimod viser det vel bare hvor smarte vi er, i modsætning til dig!

Havde du haft noget på skrift der sagde at dette var DINE ting og ikke vores - ja så var sagen helt sikkert en anden.
ZeiGo - coCL

BlackSwan
Bare lige et hurtigt svar til Oldman: Jeg ved ikke hvad i gav Face for en reason på hans ban, men jeg tog selv demoen af ham der bustede ham med WH, og jeg vil umiddelbart tro jeg stadig ligger inde med den.

oldman
Blackswan, ja måske du har ret men sårvidt jeg husker blev han bannet el bedt om at leave Vikings før din demo, men never mind det kan vi checke når ban listen er tilbage. Men nu er det jo ikke ham vi snakker om men om Haras Svinet og hans Gangbang venner. Du må iøvrigt hilse svinet fra mig når du joiner hans TS og fortælle ham han er til grin, hvis du da kommer der?

*EDIT* NÅR du kommer der *Zeigo*
Redigeret af Zeigo d. 21-07-2012 15:05

BlackSwan
Jeg spiller ikke med Haras, jeg spiller Roskilde sammen med folk der intet har med Vikings servere at gøre (nogle af dem ikke længere), og det foregår altid over Skype ^^

oldman
Blackswan ja ok så må jeg have hørt forkert da nogle fortalte mig du hang ud på Haras TSr, sorry. Men hvis du spiller med Roskilde så dukker Haras nok op samme sted hils og fortæl ham på skype så at han er en L.O.R.T og det er Roskilde iøvrigt også.

oldman
Hej fandt dette børne rim og kunne ikke lade være:

Ros Ros Ros lille Haras omkring
Frygt ej for de vilde hackers,
flyv kun ud for at gangbange
Ros Ros Ros i et Haras "Bang"!

Sid i Ts'en som en dronning,
sug på den som en honning
Ros Ros Ros i et Haras bang.

Flyv så med dit dålige ånde
hjem til cellen i din hytte
Ros Ros Ros i et Haras Bang.

bjoeg
Hjemvendt fra ferie og ser serverne stadig er nede.

Men overrasket over at se denne post fra Stonerskillz aka.......

Dette er jo et dejligt bevis på en trussel mod Vikings systemer. Dette bør klart afleveres til ordensmagten.

www.facebook.com/bjoeg
GzN
§ 263
Med bøde eller fængsel indtil 6 måneder straffes den, som uberettiget
Stk. 2. Med bøde eller fængsel indtil 1 år og 6 måneder straffes den, der uberettiget skaffer sig adgang til en andens oplysninger eller programmer, der er bestemt til at bruges i et informationssystem.

Stk. 3. Begås de i stk. 1 eller 2 nævnte forhold med forsæt til at skaffe sig eller gøre sig bekendt med oplysninger om en virksomheds erhvervshemmeligheder eller under andre særligt skærpende omstændigheder, kan straffen stige til fængsel indtil 6 år. På samme måde straffes de i stk. 2 nævnte forhold, når der er tale om overtrædelser af mere systematisk eller organiseret karakter.

eller

§ 291

Den, der ødelægger, beskadiger eller bortskaffer ting, der tilhører en anden, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år og 6 måneder.

Stk. 2. Øves der hærværk af betydeligt omfang eller af mere systematisk eller organiseret karakter, eller er gerningsmanden tidligere fundet skyldig efter nærværende paragraf eller efter § 180, § 181, § 183, stk. 1 og 2, § 184, stk. 1, § 193 eller § 194, kan straffen stige til fængsel i 6 år.

Stk. 3. Forvoldes skaden under de i stk. 2 nævnte omstændigheder af grov uagtsomhed, er straffen bøde eller fængsel indtil 6 måneder.

Værsgo Kim

GzN
Jeg formoder at personen er en tidl. Vikings medlem, der FRIVILLIGT lavede disse plugins til jer, om ikke andet må han vise et stykke stemplet papir med at personen har PATENT på disse plugins.

oldman
Hej GZN ja den store guru HARAS med den lille diller mener åbenbart noget andet , men alle dine § kender politiet udmærket så det lader vi dem om. Normalt plejer kriminalitet ikke at betale sig i længden.

Spring til debat:

Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Wc3FT Server
IP: 212.98.93.209:27015
Join Server

Wc3FT cs 1.6 Server
IP: 212.98.93.202:27020
Join Server

TeamSpeak 3 Server
IP: ts63.gameservers.com:9103
Join TeamSpeak

Hvad skal du denne sommer?

På ferie
På ferie
22% [2 Stemmer]

I sommerhus
I sommerhus
0% [0 Stemmer]

Sidde derhjemme
Sidde derhjemme
11% [1 Stemme]

Ud og nyde det gode vejr
Ud og nyde det gode vejr
33% [3 Stemmer]

Arbejde
Arbejde
0% [0 Stemmer]

Andet
Andet
33% [3 Stemmer]

Stemmer: 9
Du er nødt til at logge på for at stemme.
Påbegyndt: 16/05/2013 22:23

Afstemningsarkiv

Du skal være logget ind for at skrive en replik.

19-05-2013 12:21
Ja ren afslapning, vi er lige kommet hjem fra Laladia i Rødby, skøøøøn tur Sunglass

18-05-2013 15:19
sommer sommer og sol

13-05-2013 23:08
Jeg tror vi skal have 3 slags servere nu en 1,6 cz og en cs:go :bud:

13-05-2013 23:06
Konata se mail jeg har sendt til dig Shock

13-05-2013 20:49
Nu prøver vi at lave en wc3 i 1,6 men vi beholder stadig vores wc3, vi skriver nyhed her på hjemmesiden når den er oppe at køre Catch this!

13-05-2013 16:19
+ 1 til Feat

13-05-2013 14:18
Det hygge

12-05-2013 20:24
Der kommer jo aldrig nogen på ts eller på servern...........
....

12-05-2013 19:22
Smile

12-05-2013 19:08
Smile

Theme credits to Netrix at Phpfusionmods.

Copyright © 2010 Vikings-ffa
Siden ses bedst sammen med et par bagbundne gnuer