|
Haras The biggest Hacker on the world
|
| oldman |
Lagt på d. 21-07-2012 22:25
|

Administrator
Antal indlæg: 499
|
http://www.youtub...e=youtu.be
Redigeret af Queen d. 21-07-2012 23:03
|
| |
|
|
| BlackSwan |
Lagt på d. 21-07-2012 23:59
|

Bruger
Antal indlæg: 64
|
Det er klart ikke en demo der buster ham i at have WH.
1. Man sætter ALDRIG musik på en demo, da det nedsætter troværdigheden pga. manglende lyd fra selve spillet.
2. De eneste bare en smule 'suspekte' kills er de første hvor han drejer AWPen overmod den anden side af brohus og skyder en 2 sekunder efter, de andre kills ville jeg sikkert have gjort på samme måde.
Grunden til at han zoomer helt ind på det ene kill er fordi han ingen idé har om hvor han er og har derfor tænkt sig at spotte hele vejen fra den ene side til den anden.
De næste kills (hvor den ene side oppe), der er det meget muligt at han hører personen flytte sig, deraf det kill ellers spotter han simpelthen bare for andre personer for ikke at blive skudt når han går fremad. Personen der sidder oppe ser han først efter den anden er skudt og har ikke aimet tæt nok på ham og prøver med et fastscope kill, men misser (du skriver btw i videoen at han får begge kills, han dør på det sidste og får ham ikke med i faldet).
De to unscope kills han laver ved doubledoors er rene easykills hvis du kan beherske din AWP og kan laves af MANGE. Jeg tror ikke mange af jer fra Vikings kender til CS/CZ verden udenfor Vikings, men der findes MANGE spillere der er i stand til dette og det inkluderer også folk i kender, mig, HypR, Zipzo, Roskilde, Focuz, qxl, Mix alle dem der topper Vikings ranklist er i stand til det, og ærligt talt, så er det utrolig nemt i CZ, prøv engang i 1.6, det er betydeligt sværere.
Nu fik jeg skrevet en roman, men den kom ind på alt i demoen og har man bare en smule kendskab til spillet og er god til det, er intet af vildt mærkeligt lavet. Sæt dig ned, også jer andre der ser demoen, og se de professionelle spille på youtube nu i alligevel er der. Bare fordi man ikke spiller for et hold som SK, mTw etc betyder det ikke at man kan snige sig op på at være nogenlunde så gode som dem.
*EDIT*
- jeg prøver ikke at beskytte Haras, hvilket der er blevet gjort udtryk for andre steder. Haras og jeg har sådan set altid hadet hinanden og det kan MANGE fra Vikings stå indenfor så der er ingen grund til at jeg skulle prøve at beskytte ham. Jeg ser på demoen med mine "cheatspotter" øjne og jeg er sikker på at resten af mine 'spotterfriends' er enige med mig, og jeg ved at Ukendt intet har tilovers for Haras heller, men er fair i at bedømme en demo. :)
Redigeret af BlackSwan d. 22-07-2012 00:07
|
| |
|
|
| oldman |
Lagt på d. 22-07-2012 01:19
|

Administrator
|
Blackswan, Ja sikkert alle dem du nævner er mere eller mindre taget for cheat men det er måske også bare luck, jeg siger heller ikke det er den bedste movie jeg har lavet men har da flere uden lyd men et sted skal vi jo starte , men ellers en lang roman om ingenting, men meget luck i samme map og på 5 min.
Jeg spørger også bare i movie om det er mega luck og det synes du så, ha ha ha Haras er en L.O.R.T og alle hans venner too. |
| |
|
|
| BlackSwan |
Lagt på d. 22-07-2012 14:04
|

Bruger
|
Jeg kan nævne 30 andre navne, men det er folk du ikke kender.¨
En lang roman om ingenting? Er årene ved at indhente dig? Min 'roman' har lige svaret på at demoen ikke viser at Haras har cheat på.. |
| |
|
|
| oldman |
Lagt på d. 22-07-2012 14:36
|

Administrator
|
Balckswan det siger jeg jo han måske heller ikke har på den demo jeg kalder det også bare MEGA luck, men kan ikke forstå hvordan du kan afgøre det ud fra at det er en dårlig demo jeg skriver også han er en hacker, en server hacker ha ha ha .
Hvad så med denne movie http://www.youtub...tnuXRHqDhw
Det er sikkert også bare dårlig kvallitet
Redigeret af oldman d. 22-07-2012 14:47
|
| |
|
|
| BlackSwan |
Lagt på d. 22-07-2012 15:50
|

Bruger
|
Oldman, du har INGEN forstand på at bruge en AWP, det viser du jo tydeligt med den demo. Jeg sigter på ham, men det går stærkt. I det øjeblik jeg skyder bevæger jeg sigtet det sidste stykke hen imod ham.
Og i andet kill der har jeg sigtet direkte på ham når jeg skyder, så hvad hulen snakker du om at jeg ikke sigter på ham der. Den sidder lige i ryggen på ham?
Men som sagt, så har du tydeligvis ikke forstand på at bruge en AWP fuldt ud. Det er et SPIL ikke real life war så alting foregår sq ikke på samme måde, og i Counter- Strike ER det muligt med AWP at gøre sådan. Jeg kan kun igen anbefale dig at se de professionelle spille med AWP på youtube så skal du nok se.
Btw, så stavede du mit navn forkert Nuggie ikke Nugge :)
Og ja, igen er demoen af virkelig dårlig kvalitet, du burde overveje at optage med noget andet.
Redigeret af Zeigo d. 22-07-2012 17:29
|
| |
|
|
| Zeigo |
Lagt på d. 22-07-2012 17:29
|

Ordstyrer
Antal indlæg: 270
|
Blackswan, hvis du fortsat vil skrive på forum, så foregår det i en helt anden tone overfor admins.
Du skal IKKE sige hold kæft til nogle af vores admins herinde - og har du det i sinde fremover behøver du overhovedet ikke skrive.
ZeiGo - coCL
|
| |
|
|
| BlackSwan |
Lagt på d. 22-07-2012 18:32
|

Bruger
|
Ååååh come on Zeigo, så admins herinde er simpelthen bøjet over de 'love' der er herinde? Oldman har simpelthen ret til at kalde folk for en lort, cheatere og jeg ved ikke hvad uden at have bare det mindste grundlag for det? |
| |
|
|
| Zeigo |
Lagt på d. 22-07-2012 19:05
|

Ordstyrer
Antal indlæg: 270
|
Uden at have det mindste grundlag for det? Hvad i alverden snakker du om?
Er der ikke noget grundlag for at Oldman kalder Haras for en lort, eller hvad er det du sidder og siger? O.o
ZeiGo - coCL
|
| |
|
|
| BlackSwan |
Lagt på d. 22-07-2012 20:05
|

Bruger
|
Du er vel udmærket godt klar over at Oldman aldrig har været den med det bedste tonefald. Har han sat sig for at han ikke kan lide en person kan man blive kaldt alverden i hans opslag.
Men hvis Oldman har grundlag nok til at kalde Haras en lort, burde mit grundlag for at bede ham holde kæft også være godt nok eftersom hans grundlag for at nogle af os cheater er så tyndt og småt at det kunne ligge på et gran salt. |
| |
|
|
| oldman |
Lagt på d. 22-07-2012 21:42
|

Administrator
|
Blackswan ja du er den der ved hvordan AWP virker men hvorfor rykker AWP så ikke på Haras demo, Jeg har ikke skrevet noget om det var en demo af dig men bedt dig kommenetre den og har aldrig gjort mig til ekspert men alle kan sgu da se det er cheat selv anticheat som har den originale demo i fuld længde kunne se det demo indikere iøverigt WH senere , come on. Tag dig sammen.
At jeg kalder et møgsvin som Haras en L.O.R.T kan vel da ikke komme bag på dig efter det han har gjort i mod vores klan.
Jeg er sgu ved at være i tvivl om hvilken side du er på, selv om du skriver noget andet er jeg ved at være i den tro at du er en af Haras betalte venner. Kom med et bevis at du ikke er det, alt andet du har skrevet de sidste par dage har jeg opfattet modsat.
Skal jeg virkelige finde flere video og uploade af Nugge eller hvad et var han hed ham cheateren som blev bannet på vores server for lang tid siden.
Kan iøvrigt se at Haras Hacker ven har kommenteret min film af Haras og lover et ddos angreb i næstse uge sjovt han lige har fundet den på youtube ,
Redigeret af oldman d. 22-07-2012 21:52
|
| |
|
|
| BlackSwan |
Lagt på d. 22-07-2012 22:44
|

Bruger
|
Oldman, der er jo ikke kun EN måde at spille med AWP på. Bare fordi Haras ikke bevæger sin AWP på samme måde som jeg betyder det ikke at min måde er lige så god eller for den sags skyld bedre.
Så du mener der er cheat i den video du har uploadet af mig på youtube? Oh my God tag nu lige brillerne ordentlig på og kig ordentlig efter engang..
Jeg holder hverken med Haras eller med jer. Mit job som "cheatspotter" går ud på at forholde mig neutral og kigge på demoerne og komme med min personlige mening om demoen, og jeg ser INGEN cheat i nogle af demoerne. |
| |
|
|
| oldman |
Lagt på d. 22-07-2012 23:22
|

Administrator
|
Hej nej jeg er ikke ekspert men det var folkene i anticheat der mente det var cheat, jeg er jo bare en old noob og ved ingenting , men hele demo ligger jo heller ikke på den movie jeg har lavet men uploadet på anticheats upload af demo server den gang for nogle år tilbage.
Nå men det var da dig da skrev at alle ved at AWP trækker til venstre når man skyder, det gør den så ikke altid eller hvad?
Men at man skal sigte 10m til højre for at ramme fatter jeg så ikke men jeg er heller ikke særlig klog. |
| |
|
|
| BlackSwan |
Lagt på d. 22-07-2012 23:32
|

Bruger
|
Nej det er du jo så åbenbart ikke... Man SKAL ikke trække til højre først, og det gør jeg jo heller ikke? Min AWP er ALLEREDE til høre for personen og så trækker jeg hurtigt mod venstre for at få killet i stedet for at ramme ved siden af, hvilket sjovt nok ville være utrolig dumt ;) |
| |
|
|
| oldman |
Lagt på d. 23-07-2012 00:56
|

Administrator
|
Ja det fint du men er lidt træt af at besvare dine indlæg hele tiden.
Nuggie ved vi alle er en Haxer han har jo også indrømmet dette om der er cheat eller ikke på den movie ved jeg ikke men movie er en del af en længere demo af et helt map hvor Frankie fra anticheat gruppen udtaler sikker hax , døm selv jeg har aldrig set player der sigter 10m ved siden af target og rammer selvom AWP trækker den ene eller anden vej. (ps har set ved ved AIMBOT demoer)
Blacksvane siger han ikke kommer på Haras TS men bruger skype men der er vidner der har set ham på Haras TS der 2 dage før vores server gik ned. Helt ærlig jeg synes du snart fylder mig med løgn.
Jeg skriver altid pænt og prøver at snakke pænt så jeg er ikke helt klar over hvilken love jeg overtræder men det er jo et game og ikke real life men jeg bander meget sjældent. Ja hvis jeg ser mig sur på en person så er det fordi de har gjort noget forkert. Haras har gjort mig sur fordi jeg ikke har kunne spille i lang tid så derfor synes jeg det er i orden at man kan kalde det dumme svin en L.O.R.T som står for "Life Of Real Tards".
Og Nuggie er bare en cheater 1 ud af mange og jeg gider ikke bruger mere tid på ham. Min Mission er Haras den lille blå smølf
Men nu gider jeg ikke at besvare flere af dine kommentar på det tråden handlede om, tak for indlæggene tråden lukkes |
| |
|
|
| BlackSwan |
Lagt på d. 23-07-2012 01:19
|

Bruger
|
Jamen sødeste Oldman, jeg sigter jo IKKE 10 meter fra personen, mit aim kan jo ikke følge ham KONSTANT så det er sq da klart at jeg zoomer og hvis aimet ikke er på ham så reagerer jeg HURTIGT og skyder. Du er velkommen til at lette din rynkede mås til Herfølge og se mig spille hvis det kan overbevise dig om at det rent faktisk kan lade sig gøre, så holder jeg en øl eller to kolde til dig ;) Men hvis du ikke har set andre spille sådan så kan jeg da godt sende dig videre til et par gutter der spiller på præcis sammen måde..
Jeg har aldrig været på Haras' TS. Jeg har siddet på en Teamspeak ejet af klan sammen med Roskilde hvor Haras også var på, men det er ikke ensbetydende med at jeg er en af hans 'betalte venner', bare fordi jeg render ind i dronningen tvivler jeg på at hun stikker på 100.000 for at gøre noget for hende.
Nuggie/BlackSwan/Mikkel, hvad fanden du vil kalde mig så ja, indrømmer jeg da gerne at jeg for FEM år siden blev taget i at snyde og derefter har spillet med en clean record. Nogle mennesker lærer af sine fejl, men det er andre mennesker så for snæversynet til at kunne se og generaliserer for meget og tror at "en gang haxer, altid haxer".
Men, hvis i overvejer at holde endnu et lan skal jeg da med glæde komme forbi og lære dig et par tricks med den AWP Oldman. Du burde ingen ret have til at udtale dig lige pt. da dine argumenter intet hold har i sig, eftersom du INTET ved om AWP brug i spillet. Og her kan også nævnes mangel på at kunne høre, aime, bruge sin IK til at tænke fremad så man kan udtænke fjendens næste træk. Det er vi faktisk nogle der er i stand til, men måske det også kræver en højere IK bare at kunne forstå det? |
| |
|
|
| oldman |
Lagt på d. 23-07-2012 08:54
|

Administrator
|
Godt så blev det sat på plads .
1. Nuggie er en Cheater
indrømmer jeg da gerne at jeg for FEM år siden blev taget i at snyde
2. Blackswan lyver
Jeg spiller ikke med Haras, jeg spiller Roskilde sammen med folk der intet har med Vikings servere at gøre (nogle af dem ikke længere), og det foregår altid over Skype
3 Oldman vil gerne have en kold øl men er en noob og har en rynket mås.
så holder jeg en øl eller to kolde til dig  , eftersom du INTET ved om AWP, lette din rynkede mås
4. Haras og hans hacker venner er nogle L.O.R.T
Slut
Redigeret af oldman d. 23-07-2012 09:27
|
| |
|