|
Forslag?
|
| Dengo |
Lagt på d. 21-06-2010 15:02
|
Bruger
Antal indlæg: 48
|
Jeg ved ikke om man kan kalde det et forslag, men jeg vil da gerne give Holmgaard et forslag...
Kan det passe at jeg skal kickese for at svar flabede når Holmgaard svar som om jeg er en idiot?
En episode med ham:
Vi spiller Dust2, og Holmgaard siger "Bomben er her"
Så spørger jeg "Hvor er det henne?"
Så siger Holmgaard "Er du fuldstændig idiot, jeg sidder ikke og holder mic'en i bund for sjov" (Noget i den retning med den tone)
Så svar jeg "kk, seje.."
Da runden er færdig bliver jeg kicket.
Det er kun en episode. Det er ikke med kick, men altså han sidder og spiller mega flabede konstant. Der er også flere som mener han er flabede over for normale spiller som mig. Altså det er ikke fordi jeg blev kickede jeg skriver herinde Det er fordi jeg ikke gider og hører på at han er flabede mere.
Hed The New God^. hvis det skulle have nogen betydning.
Håber i tager sagen op.
-Dengo |
| |
|
|
| Holmgaard |
Lagt på d. 21-06-2010 16:17
|
Bruger
Antal indlæg: 157
|
Jeg sagde til dig, kig dog på den radar jeg holder den jo ik inde for sjov, så spiller du mega flabet og siger "kk seje", der er forskel på admins og spillere der bare "er der", i mit hovede. |
| |
|
|
| Dengo |
Lagt på d. 21-06-2010 16:40
|
Bruger
|
Forskel?
Jeg vil da gerne lige fortælle dig hvad min mening er mellem spillere og admins (ikke omkring betaling ting der)
Forskellen er at Admins skal være "politi" og med det menes der at han skal sørger for at alle holder reglerne. Spillere er helt normale spiller der kommer for at hygge sig og spille lidt.
DER kommer du og "ødelægger" det. Du råber op om alt ting, og spiller flabede over for andre. Og ja, jeg ved du har betalt for at have admin, men med den indstilling ville jeg næsten betale vikings for at DU ikke skulle have admin.
Da jeg kom ind igen, spillede vi inferno tror jeg. Bomben var plantede. jeg var den eneste CT tilbage, og 3 T tilbage. Jeg dræber 2 af T'erne, og du er den eneste tilbage. Bomben bipper hurtigt og jeg er ikke inde på sitet endnu. Jeg løber væk og bomben sprænger.
Næste runde starter og du skriver "missionen, næ."
Du ved ikke hvad jeg randte rundt og lavede. Jeg prøvede og komme ind til sitet men kunne ikke nå det, fordi jeg skulle skyde 2 også dig som var inde på sitet.
Og hvorfor ikke bare skrive noget i stil med "Husk missionen" istedet for at skrive "Missionen, Næ"?????
Det stiller jeg mig et stortspørgsmål ved.
-Dengo |
| |
|
|
| Nuggie |
Lagt på d. 21-06-2010 17:27
|
Bruger
Antal indlæg: 87
|
Jeg har lov at skrive herinde da det ikke er under "unban" ikke ? 
Jeg vil ikke sige Holmgaard er så flabet at det er til at whine over, det meste er smådumme kommentarer som de fleste bare griner af. Og hvor er den store forskel i "Husk missionen" og "Missionen, næ." ? Den sidste er måske en meget lille smule flabet, men langt fra nok til at begynde at sidde og tude over det ? 
Forskellen på almindelige spillere og admins er stor, de betaler for at kunne give jer spillere en server, hvor der helst ingen cheatere er og game played er fair etc. Så de har da ret til lidt ekstra god behandling? Jeg siger ikke du skal behandle dem som Guder, men de har stadig ret til at du behandler dem med respekt, og at sidde i sådan et Forum her og flæbe er ikke at behandle Holmgaard, korrekt. Jeg spiller ofte når han er inde, og jeg ville mene af 99% af hans bans er fair bans. Jeg kan måske se det lidt unfair i det sidste ban, hvor du er den sidste tilbage, men ikke nok til at sidde og sige du vil betale Vikings for han ikke er admin  |
| |
|
|
| Dengo |
Lagt på d. 21-06-2010 18:00
|
Bruger
|
Nuggie hvis du ser lidt længere oppe mener jeg ikke omkring betalingen, der kan jeg godt se at han har ret til at kicke som han vel.
-Vi sad 3 på teamspeak som snakkede om at vi ikke kune klarer at han var træls at hører på mere. Og da jeg nu blev KICKET, synes de jeg skulle skrive.
Det er bestemt ikke nogle klage. Jeg vil bare lige sige at det er træls at hører ham spille flabede |
| |
|
|
| Holmgaard |
Lagt på d. 21-06-2010 19:39
|
Bruger
|
Jeg kickede dig så heller ik for, ikke at lave missionen - jeg skrev det bar' som en reminder du skulle huske den, da jeg går ind for at ALLE skal gå efter den, så hvis (som du gjorde), sad på det ene site kan du SAGTENS nå over på det andet og komme ind på sitet, skyde spillerne og defuse, du har ca. 35 sekunder og det tager ik meget længere in 6-8sek og løbe fra det ene til det andet igennem CT spawn. Derfor skrev jeg til dig, som en reminder, at du skulle huske bomben - hvis du synes jeg er så "flabede", som staves "flabet", så find dig dog en anden server eller find dig nogle rigtige beviser på jeg VIRKELIG er så flabet og irriterende som du hævder jeg er. Jeg giver folk MANGE chancer ved reminders og kicks, banner næsten aldrig længere, efter dengang jeg ik var den bedste admin, da jeg hed Blacksheep og jogge, osv., det indrømmer jeg gerne jeg ik var, men mine - som du kalder det, flabede kommentarer er altid for sjov? Det er ik ment ondt, tværtimod, går ind for at spille sjovt, da jeg stortset aldrig spiller counter. Men sorry hvis du har så meget imod mig, så mute mig? eller spil med cl_voiceenable 0
-Holmgaard. |
| |
|
|
| Dengo |
Lagt på d. 21-06-2010 21:08
|
Bruger
|
Holmgaard. Den måde du skriver på finder jeg meget flabet måde at gør det på. Jeg vil faktisk sige du er en god admin, men nogle kan har du en flabet måde at skrive eller svar folk på.
-Dengo |
| |
|
|
| Point blank |
Lagt på d. 21-06-2010 21:29
|
Administrator
Antal indlæg: 364
|
forslag : så tag det med et smil i stedet for at tage det personligt... han har jo lige skrevet det aldrig er ondt ment
Redigeret af Point blank d. 21-06-2010 21:29
Up close and in person.. SEMPER PARATUS!! |
| |
|
|
| ruby |
Lagt på d. 21-06-2010 22:40
|
Bruger
Antal indlæg: 199
|
Dengo du er os selv mega flabet, det er ligemeget hvornår det er så er du mega provekerne, tænk dig lige om bare engang imellem inde du svare og være dog den voksene istedet for det barnlige pis,,
pcw: vX VS Vikings 15-15
pcw: Vikings VS Mix hold 44-16 |
| |
|
|
| Holmgaard |
Lagt på d. 21-06-2010 23:11
|
Bruger
|
Jeg har lige givet dig muligheden den enten at tage det som en joke eller mute mig? Jeg svaret ik "flabet" for at provokere, men for at få et smil frem? Jeg mener ik noget af det jeg siger på serveren ondt, med mindre du kan hører på min stemme jeg er sur, hvilket jeg har meget svært ved at tro jeg lyder som. Jeg spiller counter for sjov og for at hygge mig, udover når der selvfølgelig er retards inde der bar' skal bannes fordi de er dumme - men tænk over det Dengo, jeg prøver ik på at pisse dig af, bar' tag det med et smil og grin lidt. Det er mit forslag:)
-Holmgaard. |
| |
|
|
| Dengo |
Lagt på d. 22-06-2010 07:30
|
Bruger
|
Holmgaard det vil jeg prøve 
- Ruby snakker du om? Kan du uddybe dig lidt? Har aldrig været flabet?
Hvis jeg har sagt "Haha ruby du døde" -eller noget i den stil, kan jeg ikke se at jeg er flabet, self det er der mange der siger på serveren.. |
| |
|
|
| bjoeg |
Lagt på d. 22-06-2010 08:07
|
Bruger
Antal indlæg: 71
|
En række admins her i Vikings, bør lære at forstå at have en længere snor end de har idag.
I har fået tildelt et ansvar ved at være medlem og have admin rettigheder, men mange bruger den magt lidt for lemfældigt. |
| |
|
|
| wrmup |
Lagt på d. 22-06-2010 12:29
|
Bruger
Antal indlæg: 50
|
Må nok sige at jeg holder med bjoeg i den sidste kommentar der 
|
| |
|
|
| Holmgaard |
Lagt på d. 22-06-2010 13:26
|
Bruger
|
Men jeg kan også godt se det er MEGET hårdt at få en reminder eller et kick, det jo lige før det tager livet af en? Glo hvor mange bans jeg har lavet siden jeg kom ind i vikings igen, det kan tælles på 2 hænder tror jeg.. men fair nok bjoeg, jeg lader bar' mit admins være, hvis jeg er så slem. |
| |
|
|
| bjoeg |
Lagt på d. 22-06-2010 13:50
|
Bruger
Antal indlæg: 71
|
Holmgaard, siden du føler dig truffet må du selv føle du er slem.
Jeg melder ud at vi generelt har et problem her i Vikings med admins, der er for hurtige på aftrækkeren.
Hvis jeg skal kigge på ovenstående tråd fra Dengo, uden at tage højde for fortid, mener jeg at dit kick er uebgrundet, rettere dårligt begrundet.
Redigeret af bjoeg d. 22-06-2010 14:40 |
| |
|
|
| Holmgaard |
Lagt på d. 22-06-2010 15:05
|
Bruger
|
Ja, jeg føler mig truffet fordi det lyder på dig som om, at det er mig - så det er vel klart jeg føler mig truffet? Men nej, føler ik jeg misbruger mit admin, aldrig. |
| |
|
|
| ruby |
Lagt på d. 22-06-2010 16:59
|
Bruger
Antal indlæg: 199
|
ja dengo når jeg siger noget seriøst til dig svare du bare flabet igen, en eller anden dag ender det md at jeg kommer til at bannede dig en uge, det er ikke svært at høre vis jeg mener noget seriøst.
pcw: vX VS Vikings 15-15
pcw: Vikings VS Mix hold 44-16 |
| |
|
|
| Dengo |
Lagt på d. 22-06-2010 17:01
|
Bruger
|
Ruby snakker du om? |
| |
|
|
| RNG |
Lagt på d. 22-06-2010 17:15
|
Bruger
Antal indlæg: 164
|
Jeg er fuldt ud enig med Dengo og også enig med alle andre langt hen ad vejen. Af og til går en admin over stregen og får sagt noget der ikke burde siges, uden måske at mene noget ondt med det, vi kan jo også blive irriteret ligesom alle andre. Fx kan det pisse mig grænseløst af at folk der har spillet herinde rigtig længe og rigtig meget ikke gider klare mission, ikke fatter at fixe bhops etc og når man så påpeger det får man et flabet svar eller en dum bemærkning retur. Min toldmodighed overfor nye spillere og folk med indlæringsvanskelligheder er næsten uendelig, men når der 5 gange i løbet af et map skal siges til en person der har spillet på serverne i et år eller mere at de ikke må bhoppe, så bliver selv jeg gnaven.
Tror lidt mere dialog mellem spillere og admins ville være godt, jeg plejer at hygge mig meget inde på serverne og det er da også mit indtryk at de fleste spillere trives fint med mig. Min friendlist er da i hvert fald blevet 3 gange så stor her på de sidste 2-3 uger. Jeg sætter pris på folk skriver til mig når andre cheater, bhopper, larmer, chikanere og andet, for det gør det lettere at holde øje med og stoppe.
Det kan ikke undgås at der af og til bliver sagt noget dumt eller provokerende, enten af en spiller eller admin, men det er alt sammen tilgiveligt, så længe det er indenfor rimelighedens grænser. Hvis man er mega pissed synes jeg bare man skal logge af til man er blevet rolig igen.
Vil dog også lige tilføje at nogle "flabede" kommentarer af og til kan skyldes en aldersforskel der gør at de yngre spillere måske ikke har det samme ordforråd som nogle af de ældre gæster, hvilket kan "tvinge" dem til at bruge "flabede" vendinger, som måske bare er ment som en hjælp eller svar og ikke andet.
Vi er her allesammen for at hygge og pjatte, let's keep it calm 
RNG |
| |
|
|
| RNG |
Lagt på d. 22-06-2010 17:18
|
Bruger
Antal indlæg: 164
|
bjoeg skrev:
Holmgaard, siden du føler dig truffet må du selv føle du er slem.
Jeg melder ud at vi generelt har et problem her i Vikings med admins, der er for hurtige på aftrækkeren.
Hvis jeg skal kigge på ovenstående tråd fra Dengo, uden at tage højde for fortid, mener jeg at dit kick er uebgrundet, rettere dårligt begrundet.
Er enig langt hen ad vejen, med undtagelse af dem der spiller herinde ofte. De kender reglerne og må snart have forstået hvor grænsen går, men ja. Der bliver da (alt for) ofte bannet folk i (for) lang tid i forhold til hver fair er. Hvis folk er nogle kegler så ud med dem i max et par timer (min mening), men hvis folk snakker grimt og/eller sviner andre til synes jeg godt at et par dages ban kan forsvares.
RNG |
| |
|