|
Dallaren - Banned igen :(
|
| Dallaren |
Lagt på d. 17-07-2010 19:12
|
Bruger
Antal indlæg: 16
|
Nu sidder jeg her igen, man vænner sig vel til det på tidspunkt Overskriften siger det hele, så jeg vil bare bede jer om at lige give en melding herinde når i har fået gjort det i nu skal gøre. Men helt ærligt, er det ikke nemmere hvis i bare scanner eller fjernsupporter, så vi er frie for at spilde tiden på "han owner = han cheater" ?
Så længe servicen er ligeså god som den var sidst, så må jeg vel bare være tålmodig Men vil nu gerne ind og spille igen snarest muligt.
På forhånd tak, og vi ses forhåbentligt snart igen 
Dallaren / Jonas
[AMXBANS] ===============================================
[AMXBANS] Banned by admin Vikings// Ruby. Skal vaere FAR
[AMXBANS] You can complain regarding your ban @ /ban_list.php
[AMXBANS] Reason: 'skummel har to demoer vi lige skal se igennem'
[AMXBANS] Length: '1 week'
[AMXBANS] Your SteamID: 'STEAM_0:1:8369396'
[AMXBANS] Your IP: '93.166.59.102'
[AMXBANS] =======================================
Redigeret af Dallaren d. 17-07-2010 19:13 |
| |
|
|
| TrainDEVIL |
Lagt på d. 17-07-2010 20:21
|

Super Administrator
Antal indlæg: 280
|
vi skal nok få set demo igennem hurdigt
There can be only one og det er MIG MIG MIG  |
| |
|
|
| viper |
Lagt på d. 17-07-2010 21:27
|
Bruger
Antal indlæg: 7
|
..
Hjernevrider:
En mand går ind på en bar og beder bartenderen om et glas vand. Bartenderen tager et gevær frem og sigter på manden. Manden siger "Mange tak" og går sin vej.
Hvorfor takkede manden bartenderen? |
| |
|
|
| Dallaren |
Lagt på d. 18-07-2010 17:26
|
Bruger
|
Finder i ud af noget guys ? Jeg har virkelig intet at lave når jeg er banned fra jeres server og ikke lige gider spille noget andet ^^ |
| |
|
|
| Dallaren |
Lagt på d. 21-07-2010 16:19
|
Bruger
|
Så tænkte jeg lige at jeg ville checke om jeg var blevet unbanned fra jeres server, eftersom der er gået rimelig lang tid siden jeg sidst har hørt fra jer, bare for at finde ud af at jeg har fået perm ban:
[AMXBANS] ===============================================
[AMXBANS] Du er blevet banned fra serveren af admin Vikings// Ruby. Skal vaere FAR
[AMXBANS] Du er er permanent banned!
[AMXBANS] Banned nick : Dallaren
[AMXBANS] Grund : ' for skummel til vores servere*Point '
[AMXBANS] Du kan klage over din ban @ /ban_list.php
[AMXBANS] Dit SteamID : ' STEAM_0 : 1 : 8369396 '
[AMXBANS] Din IP : ' 93.166.59.102 '
[AMXBANS] =======================================
Jeg må sige det er ret nedern af jer bare at give mig perm ban uden at fortælle mig det og uden overhovedet at have scannet eller lignende. Jeg synes jeg har opført mig anstændigt, spillet for sjov og ikke opsøgt nogle problemer.
Hvis i synes jeg er for god til at spille på jeres servere skal i bare sige det, det andet der synes jeg ærlig talt er svagt :/
Venlig hilsen
Dallaren / Jonas
#EDIT#
Det skal også lige siges at der er op til flere på serveren der er væsentligt bedre end mig.
Redigeret af Dallaren d. 21-07-2010 16:21 |
| |
|
|
| TrainDEVIL |
Lagt på d. 21-07-2010 17:29
|

Super Administrator
|
Vi har set demo og vi er sikker på du har noget på du ikke må have, vi har kun banned dig for vores servere, og og dem der er meget gode og ikke cheater for osse en time out på vores server et par timer fra serverne
| |
|
|
| Dallaren |
Lagt på d. 21-07-2010 17:52
|
Bruger
|
Hvordan kan du sige i er sikre på jeg har noget jeg ikke må? Jeg tror ærlig talt ikke jeres øjne er kvalificerede til at bedømme, ud fra en demo der er blevet taget, hvorvidt jeg cheater eller er lidt heldig/skilled. No offense selvfølgelig. Kan vi ikke snakke om det over teamspeak eller sådan noget, for jeg synes det er trist og uretfærdigt at jeg skal bannes for noget jeg kan forsikre dig om, ikke fordi du tror mig, jeg ikke har gjort. Jeg har aldrig i mit liv brugt cheat, har sgu aldrig haft lyst eller brug for det.
Nå ja, pointen; kan vi ikke diskuterer det her over TS, så kan jeg eventuelt selv se de demoer der er blevet taget så vi kan få udredt eventuelle uklarheder ?
Jeg håber i er forstående over min frustration, det er længe siden jeg har spillet på så god en WC3 server, den sidste var faktisk OVER25 som ikke findes mere.
Tak på forhånd
Venlig hilsen
Dallaren / Jonas |
| |
|
|
| ruby |
Lagt på d. 21-07-2010 21:41
|
Bruger
Antal indlæg: 197
|
nu skriver jeg her inde forde det var mig der bannede dig, enlig så kan jeg ikke lide den måde du skriver om os på!!, det tager den tid det tager der bliver kigget på det når cl og cocl har tid vi andre kan ikke gøre noget, og efter hvad jeg ved får man ikke lov til at se de demoer der er tager af en, det er vist nok forbeholdt Vikings
pcw: vX VS Vikings 15-15
pcw: Vikings VS Mix hold 44-16 |
| |
|
|
| Dallaren |
Lagt på d. 21-07-2010 22:10
|
Bruger
|
Jeg synes jeg skriver i en venlig og rolig tone og reagerer blot på den situation jeg er i. Jeg havde godt hørt noget om det der med man ikke må se demoer, men tænkte bare at vi måske var så voksne og civiliserede at vi bare kunne tage den over TS. Jeg respekterer selvfølgelig at det tager tid at kigge demoer igennem, men nu troede jeg ikke det var det der var tilfældet, da det virkede som om jeg bare havde fået perm ban for "cheat"?
Venlig hilsen
Dallaren / Jonas |
| |
|
|
| Roskilde |
Lagt på d. 22-07-2010 15:01
|
Bruger
Antal indlæg: 31
|
Hej Dallaren.
Jeg har set din demo igennem, og kommet med min mening om den, til ledelsen.
Jeg kan kort opsummere hvad jeg syntes:
- Du er den mærkeligste spiller jeg længe har set. (spil mæssigt, du opfører dig altid pænt, og det er rigtig fedt!)
- Din spillestil, er som sagt mærkelig, lad mig komme med et eksempel, Inferno, du stormer gangene et par runder, løber direkte til udgangen ved stor sand, uden at tjekke omkring dig, 1 runde stopper du op på Stairs, ved bøssen, og kigger mod bøssen, der er ikke nogen som har larmet derinde, og så kommer der en frem fra hjørnet i gangene(Lige oppe til venstre for stairs), mærkelig mærkelig timing for din afventning der. (Kan godt komme med flere eksempler hvis det er)
- Dit skill, det går fra Ulow -> High, nogle gange. Nogle gange har du vild sound og IQ, og andre gange har du lidt sound, og bliver revet rundt af den største n**b.
- Hvis vi nu tager fejl omkring dig, så må du hellere tage det som et kompliment, for der er på ingen måde at vi kan vide at du IKKE cheater, det er problemet med online games. En af mine mates bliver altid bannet for WH/aimbot, men jeg kender ham IRL, og har set ham spille IRL, så ved han er clean, men han har efterhånden lært at tage det som et "Wow, er jeg så god?... n**bs". Håber du har en forståelse for det her.
Men som sagt, intet er sikkert, men vi vil hellere være på den sikre side, og din stil er for underlig til at kunne være rene tilfældigheder. |
| |
|
|
| Dallaren |
Lagt på d. 22-07-2010 16:04
|
Bruger
|
Tager det altid som et kompliment når jeg bliver beskyldt for cheat, men det er stadig lidt trist hvis det ender med jeg ikke må spille på jeres server mere . Jeg har også en mate, ligesom dig, som er så god at man ville tro han cheatede hvis man ikke havde set ham til LAN.
Hvis jeg lige kort skal komme med en grund for hvorfor jeg af og til er Ulow og andre gange High, så er det simpelthen fordi det er så lang tid siden jeg har spillet. Det er for ganske nyligt at jeg er begyndt at spille igen efter at have holdt en pause på et års tid ^^. Jeg er sikker på at du også selv kender det, nogle gange spiller man godt og andre gange ikke. Det kommer også an på mappet og hvem man spiller imod. Hvis der er nogen på det andet hold der er bedre end mig bliver jeg ofte facerolled.
Lige med Inferno, kan nogenlunde huske den runde. Jeg tror bare det er den taktik jeg bruger som gør at jeg har owned, jeg kan nemlig godt lide at rushe som Undead og nakke folk når de ikke er klar på det. Det har scoret mange kills. Med hensyn til når jeg får nogen som jeg ikke har hørt/set, så skal det siges at jeg bruger min radar meget. Jeg kigger på hvor mine mates er, og vurderer ud fra det hvor der er størst sandsynlighed for hvor mine fjender er. Jeg sørger generelt også for at være opmærksom og kigge mig omkring, så det kan være det bare har været tilfældigheder.
Der ved sandgraven tror jeg bare jeg har det sådan, at jeg egentlig ikke gider kigge. Jeg satser på folk ikke er nået frem og campe, da det vil gøre mig i stand til hurtigere at komme ind og tage mine modstandere bagfra, ved ikke om det giver mening ^^ ?
Men jeg vil virkelig gerne have ordnet det her, for jeg ved jo jeg ikke cheater og vil sgu gerne overbevise jeg om det så jeg kan spille med jer igen Jeg tænker at det nemmeste bare ville være hvis jeg fik lov til at se de demoer imens vi sidder på TS eller Vent så vi kan snakke om dem i fællesskab. Jeg ved godt i har det der princip med at det kun er jer der må se demoer, men jeg tror altså det ville sparer os alle en masse tid, ret mig endeligt hvis jeg tager fejl I skal også være hjerteligt velkomne til at scanne mig så meget i vil.
Venlig hilsen
Dallaren / Jonas
Redigeret af Dallaren d. 22-07-2010 16:06 |
| |
|
|
| Roskilde |
Lagt på d. 22-07-2010 16:24
|
Bruger
Antal indlæg: 31
|
Først af alt, scanneren er ikke det bedste værktøj i "cheat-branchen", derfor synes jeg personligt ikke at den viser noget, med mindre en bliver scannet dirty, for et cheat program, men clean scans, er ikke altid til at regne. Bare min mening om det.
Derudover, da jeg ikke er en del af Vikings clanen, kan jeg ikke sige noget om, om du må se de demo'er eller ej. Det er noget ledelsen må afgøre.
Så tror vi må afvente et svar fra dem, og se hvad de siger til det hele.
Det som du siger omkring din radar, er noget så fint, men det er sgu mærkeligt den måde du spiller på selvom du siger du holder øje med radaren.
Det næste må gerne slettes af ledelsen, hvis I finder det upassende.
chance for unban, eks. Nuggie som engang blev taget for hax, fik en chance til. Han blev rent faktisk taget for at hacke på vikings server, men fik en chance til. Dermed har jeg ikke sagt at du hacker, men at det er muligt. (Held og lykke til Dallaren) |
| |
|
|
| Dallaren |
Lagt på d. 22-07-2010 16:27
|
Bruger
|
Tak Roskilde, værdsætter din støtte. Håber Vikings er forstående Kan bare ikke lige forstå at du har set demoerne hvis du ikke er en del af clanen ^^ |
| |
|
|
| TrainDEVIL |
Lagt på d. 22-07-2010 20:43
|

Super Administrator
|
Du kan se om du kan fange mig på TS på lørdag der har jeg fri
| |
|
|
| Dallaren |
Lagt på d. 22-07-2010 21:29
|
Bruger
|
Er på ferie på lørdag :/ Kan jeg adde dig på steam, så kan vi finde ud af noget når jeg kommer hjem? |
| |
|
|
| Dallaren |
Lagt på d. 23-07-2010 21:24
|
Bruger
|
Ja, det er mig igen 
Nu har en venlig sjæl her fra Vikings forum forslået mig at jeg tager nogle demoer af når jeg spiller. Det havde sgu ikke lige tænkt på, så det har jeg gjort Jeg er igang med at lave et par demoer hvor jeg bare sidder og spiller casual på forskellige servere, har 2 klar allerede. Er det nogen i vil kigge på i forbindelse med mistanken om at jeg cheater? Og i så fald hvor skal jeg sende dem til?
Det skal lige siges at jeg selv godt kan se at jeg er skummel at kigge på, mit aim flyver jo rundt 24/7, det er til at blive svimmel af. Og nu, efter at have spillet på jeres WC3 server, har jeg fået den vane at trykke QQ efter jeg har skudt, fordi man mister sin speed som undead hvis man ikke gør det ?
Igen, tak på forhånd
Dallaren / Jonas
#EDIT#
Fik lige på demo en der bruger aimbot Typisk franskmænd.
Redigeret af Dallaren d. 23-07-2010 21:31 |
| |
|
|
| Dallaren |
Lagt på d. 04-08-2010 18:36
|
Bruger
|
Nu sad jeg lige og kiggede på jeres banlist, og der ser jeg et sted hvor der står, at der er en der har fået Ban fordi han nægtede scan. Så kan jeg ikke forstå at jeg ikke kan blive scannet, når det virker som i tror bare en smule på den scanner-ting?
Dallaren / Jonas |
| |
|
|
| Point blank |
Lagt på d. 04-08-2010 19:13
|
Administrator
Antal indlæg: 360
|
Dallaren skrev:
Nu sad jeg lige og kiggede på jeres banlist, og der ser jeg et sted hvor der står, at der er en der har fået Ban fordi han nægtede scan. Så kan jeg ikke forstå at jeg ikke kan blive scannet, når det virker som i tror bare en smule på den scanner-ting?
Dallaren / Jonas
vi tror ikke på scanneren over en demo... inde på anticheat skriver de også at hvis man er bedømt dirty på en demo men bliver clean scanned så forbliver man dirty selvom du bliver scannet clean
sende dine demoer til min mail hvis du stadig har den så får jeg nogle mennesker til at kigge på dem...
Up close and in person.. SEMPER PARATUS!! |
| |
|
|
| Dallaren |
Lagt på d. 04-08-2010 19:14
|
Bruger
|
Fint nok, tak skal du have 
#EDIT#